miercuri, februarie 04, 2009

Astept...



crezand ca pot cu litere de om
s'astern o asteptare de o viata
pe o hartie in zero si in unu
in sunet de tristete
si cu accent de gheata

am incercat cu mintea sa-nteleg
razboaiele si sunetul lor dulce 
si urmele de pasi insangerati de dor
lasate'n intuneric
de dragoste si cruce

crezand ca pot in simple amintiri
sa arhivez emotii si iubire 
prin lacrimi fericirea am strapuns
cu zambet plin de sange
si scrasnet de traire

nu vreau strain sa fii in gandul meu
nici bezna sa'mi acopere gandirea
creat sunt din nimic, dar cand va fi sa mor
la tine voi ajunge
sa imi incep trairea

arzand de focul noii mele vieti
lipsit de eu si absolvit de vina 
din asteptarea ta veni-voi sa te scot
s-alergi spre maini intinse 
si gata sa te tina

astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu