sâmbătă, ianuarie 31, 2009

Silly name









numele meu
nu are semne de punctuatie

la inceput am asteptat 
sa ma aliniez la viata
si m-am aliniat.
[alienat]

sa fie oare lucru rau
ca mi-am dorit sa cresc?
am vrut sa explicitez
cratima din interiorul meu

nimic nu este la intamplare:
culoarea documentelor
culoarea curcubeului
culoarea ochilor tai.

numele mele sunt legate
prin asteptare,
cumva intemnitate
cu demnitate
si onoare 
ca sa existe altii
nu eu!

numele nu se termina cu punct 
oare pentru ca nu ma termin
sau doar pentru ca nu ne pasa
ce si cum dupa ce murim?

nu vreau un semn de intrebare
la sfarsitul vietii mele,
nici punct,
nici semne de mirare!

incep acum
sa astept fericirea
uite-asa
atat

asteapta...
adu-ti aminte de numele meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu