duminică, iunie 06, 2010

Inima (de cascaval)

Gandul ce ti'a trecut prin minte
Surprins de tacerea noptii...
E de la mine.

Zborul aripilor de ceata
Te inalta spre norul
Unde vantul,
Ploaia
Si dorul
Te'asteapta...
Sa te invete
Sa simti (din nou).

Din cand in cand
Imi propun sa te uit.
Cand sa cred ca am reusit
Imi apari in fata ochilor
(aievea)
Ca si cand
Te'ar durea lipsa ta din mine.

Alerg, alerg
Imi fac datoria
Si produc energie
Mandru ca rotita mea
Inca se mai invarte
Dupa terminarea programului.
Trebuie ca esti mandra de mine!
Poate ca de data asta
Voi primi bucatica de cascaval
Chiar din mana ta.

Ah, de'as avea aripi!

Nu, nu ma plictiseste
Lacrima
Si nici spinul firului de trandafir
Din buchetul la care visez.
Doar ma oboseste din cand in cand
Si mi'as dori sa pot mai mult
Sa fiu mai curand
Sa uit.

Gand instant:
Unde sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu